I'm a Cyborg, But That's OK
فیلم من یک ربات دگرگون هستم اما این مشکلی ندارد
یونگ گون که از نظر روانی دچار اختلال است و اغلب با یک رادیو ترانزیستوری خود را برق میزند به بیمارستان روانی پذیرش میشود او با صراحت باور دارد که ربات است و از خوردن غذا به صورت انسانی خودداری میکند ایل-سون نیز بیمار دیگری است که نگاه یونگ گون را به خود جلب میکند و به زودی به دوست نزدیک او تبدیل میشود اکنون ایل-سون با بزرگترین وظیفه روبهرو است یعنی درمان مشکل روانی یونگ گون و تشویق او به خوردن غذای واقعی