ماریا نیکولای روزگاری هنرمند شناختهشده بود. بیست سال پیش با همسرش به هامبورگ آمد و او اکنون درگذشته است. اما محلهاش که روزی همسایگی بود به تدریج در حال تبدیل شدن به مرکزی اجتماعی است: خیابانها فرسودهاند، جوانان زمان خود را جلوی سوپرمارکت میگذرانند و الکل همراهی دائمی برای بسیاری است. مهاجران نیز به تازگی به این ناحیه کوچ کردهاند
برای دانلود، باید وارد حساب کاربری خود شوید و اشتراک خریداری کنید.